Başkan Çerçioğlu Aydın’a bir spor alanı daha kazandırdı

Aydın Büyükşehir Belediyesi tarafından vatandaşların hizmetine açılan Efeler Müze Bulvarı üzerindeki Zübeyde Hanım Parkı futbol oynamak isteyenlerin...

Aydın Büyükşehir Belediyesi tarafından vatandaşların hizmetine açılan Efeler Müze Bulvarı üzerindeki Zübeyde Hanım Parkı futbol oynamak isteyenlerin yeni adresi oldu.

Park vatandaşlar tarafından yoğun ilgi görürken, Aydın Büyükşehir Belediye Başkanı Özlem Çerçioğlu, bir sözlerini daha yerine getirdiklerini söyleyip futbol oynamak isteyen Aydınlıları parka davet etti. Yaklaşık 21 bin metrekarelik parkın içerisinde iki futbol halı sahası yer alıyor. Parktaki halı sahada futbol oynamaya gelen sporseverler Aydın'a böyle bir alan kazandırdığı için Başkan Çerçioğlu'na teşekkür etti.

İlk yorum yazan siz olun
UYARI: Çok uzun metinler, küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,Türkçe karakter kullanılmayan yorumlar onaylanmamaktadır.

Gündem Haberleri

AYAKTA UYUYORMUŞUZ
KONYA SAKİN
TUZ GÖLÜ YÜZDE 45 BÜYÜDÜ
Berberde Hayat Kurtaran Müdahale: Boğazına Erik Kaçan Müşteriyi Kurtardı
15 Temmuz’un 10’uncu yılında Türkiye’nin birçok kentinde anma etkinlikleri düzenlenecek