Başkan Çerçi belediye personeliyle bayramlaştı

Manisa Yunusemre Belediye Başkanı Dr. Mehmet Çerçi, Kurban Bayramı öncesi belediye binasında personeliyle bayramlaştı.

Manisa Yunusemre Belediye Başkanı Dr. Mehmet Çerçi, Kurban Bayramı öncesi belediye binasında personeliyle bayramlaştı.

Yunusemre Belediye Başkanı Dr. Mehmet Çerçi, Kurban Bayramı öncesi belediye binasında personeliyle bayramlaşarak tüm çalışanlarına hayırlı bayramlar diledi. Bayramlaşmada Başkan Çerçi'ye Başkan Yardımcıları, Meclis Üyeleri ve Müdürler eşlik etti. Belediye personelinin sağlıklı ve huzurlu bir şekilde Kurban Bayramını geçirmelerini dileyen Başkan Çerçi, "Personellerimizin ve vatandaşlarımızın Kurban Bayramı'nı en içten dileklerimle kutluyor; şehrimize, ülkemize ve tüm dünyaya mutluluk getirmesini temenni ediyorum. Belediye olarak tüm ekiplerimiz ile Kurban Bayramında vatandaşlarımızın hizmetinde olacağız" dedi.

İlk yorum yazan siz olun
UYARI: Çok uzun metinler, küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,Türkçe karakter kullanılmayan yorumlar onaylanmamaktadır.

Gündem Haberleri

Trump Benim Babam Diyen Ankaralı Kadın DNA Testi İstiyor
Kamu Kreşlerinde Yeni Dönem: Standartlar Belirlendi
AYAKTA UYUYORMUŞUZ
KONYA SAKİN
TUZ GÖLÜ YÜZDE 45 BÜYÜDÜ