Başkan Çakın muhtarlarla buluştu

Uşak Belediye Başkanı Mehmet Çakın, merkez mahallede görev yapan muhtarlarla bir araya gelerek istişare ve değerlendirme toplantısı düzenledi.

Uşak Belediye Başkanı Mehmet Çakın, merkez mahallede görev yapan muhtarlarla bir araya gelerek istişare ve değerlendirme toplantısı düzenledi.

Uşak Belediyesi Muhtarlık İşleri Müdürlüğü tarafından düzenlenen toplantıya Uşak Belediye Başkanı Mehmet Çakın ve merkez muhtarları katıldı. İl merkeziyle ilgili tüm konuların ele alındığı toplantıda muhtarlar bölgeleriyle ilgili talep ve isteklerini dile getirdi.

Uşak Belediyesinin yaptığı çalışmaları ve projeleriyle ilgili bilgiler veren Belediye Başkanı Mehmet Çakın, ülkenin gelişimi konusunda muhtarların büyük bir önem taşıdığını belirterek, "Hiçbir ayrım gözetmeksizin her mahallemize aynı hassasiyetle yaklaşıyoruz" dedi.

İlk yorum yazan siz olun
UYARI: Çok uzun metinler, küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,Türkçe karakter kullanılmayan yorumlar onaylanmamaktadır.

Gündem Haberleri

AYAKTA UYUYORMUŞUZ
KONYA SAKİN
TUZ GÖLÜ YÜZDE 45 BÜYÜDÜ
Berberde Hayat Kurtaran Müdahale: Boğazına Erik Kaçan Müşteriyi Kurtardı
15 Temmuz’un 10’uncu yılında Türkiye’nin birçok kentinde anma etkinlikleri düzenlenecek