Başkan Büyükkılıç’tan Sarız’a ‘geçmiş olsun’ telefonu

Kayseri Büyükşehir Belediye Başkanı Dr. Memduh Büyükkılıç, merkez üssü Sarız'da 4,7 şiddetinde meydana gelen deprem sonrası, Sarız Belediye Başkanı...

Kayseri Büyükşehir Belediye Başkanı Dr. Memduh Büyükkılıç, merkez üssü Sarız'da 4,7 şiddetinde meydana gelen deprem sonrası, Sarız Belediye Başkanı Baki Bayrak'ı telefonla arayarak, hem geçmiş olsun dileklerini iletti hem de olumsuz bir durum olup olmadığını sordu.

Kayseri Büyükşehir Belediye Başkanı Dr. Memduh Büyükkılıç, Kayseri İli Sarız ilçesinde saat 13.17'de 4,7 büyüklüğünde meydana gelen deprem sonrası Sarız Belediye Başkanı Baki Bayrak ile görüşme gerçekleştirdi.

Bayrak'ı telefonla arayarak, hem geçmiş olsun dileklerini iletti hem de olumsuz bir durum olup olmadığını soran Başkan Büyükkılıç, "Geçmiş olsun Kayseri Merkez üssü Sarız ilçemiz olan 4.7'lik depremde herhangi olumsuz bir durum söz konusu değil. Sarız Belediye Başkanımız Baki Bayrak ile de görüşerek olumsuz bir durum olmadığını teyit ettik. Tüm hemşehrilerime geçmiş olsun diyorum. Rabbim beterinden korusun" diye konuştu.

Sarız Belediye Başkanı Bayrak da "Herhangi bir sıkıntımız yok, iyiyiz başkanım. İlçe merkezinde sıkıntı yok" dedi.

Başta AFAD ve tüm ilgili kurumların ekipleri, saha tarama çalışmalarına başladı.

İlk yorum yazan siz olun
UYARI: Çok uzun metinler, küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,Türkçe karakter kullanılmayan yorumlar onaylanmamaktadır.

Gündem Haberleri

TUZ GÖLÜ YÜZDE 45 BÜYÜDÜ
Berberde Hayat Kurtaran Müdahale: Boğazına Erik Kaçan Müşteriyi Kurtardı
15 Temmuz’un 10’uncu yılında Türkiye’nin birçok kentinde anma etkinlikleri düzenlenecek
Afyonkarahisar’da NATO Zirvesi İçin 10 Günlük Yasak Kararı
700 DİRİ FAY NE ANLAMA GELİYOR?