Başkan Büyükkılıç, trafik kazasında yaralanan Özhaseki'yi ziyaret etti

KAYSERİ (AA) - Kayseri Büyükşehir Belediye Başkanı Memduh Büyükkılıç, Antalya'da trafik kazası geçiren AK Parti Genel Başkan Yardımcısı Mehmet Özhaseki'yi...

KAYSERİ (AA) - Kayseri Büyükşehir Belediye Başkanı Memduh Büyükkılıç, Antalya'da trafik kazası geçiren AK Parti Genel Başkan Yardımcısı Mehmet Özhaseki'yi ziyaret etti.

Başkan Büyükkılıç, sosyal medya hesabı üzerinden yaptığı açıklamada, Serik ilçesinde trafik kazası geçiren Özhaseki'yi tedavi gördüğü Akdeniz Üniversitesi Hastanesinde ziyaret ettiğini belirtti.

AK Parti Kayseri Milletvekili İsmail Tamer ve AK Parti Kayseri İl Başkanı Şaban Çopuroğlu'nun da ziyarette yer aldığını ifade eden Büyükkılıç, Mehmet Özhaseki ile kaza sırasında aynı araçta bulunan eşi Neşe Özhaseki'nin de sağlık durumunun iyi olduğunu kaydetti.


Gündem Haberleri

KAHVEHANE MÜDAVİMLERİNE YARGITAY’DAN KÖTÜ HABER
AFRİKA'NIN BELALISI TÜRKİYE'YE GÖRÜNTÜLENDİ
Bir günde 10 bin yolcu! Türkiye'nin en yeni metrosu
SOSYAL MEDYANIN YENİ FENOMENİ
Haluk Levent’e Karşılıksız Çek Cezası: 70 Milyon TL