Başkan Büyükkılıç, İlçe Başkanları İstişare Toplantısına katıldı

Kayseri Büyükşehir Belediye Başkanı Dr. Memduh Büyükkılıç, AK Parti Kayseri İl Başkanı Fatih Üzüm başkanlığında düzenlenen İlçe Başkanları...

Kayseri Büyükşehir Belediye Başkanı Dr. Memduh Büyükkılıç, AK Parti Kayseri İl Başkanı Fatih Üzüm başkanlığında düzenlenen İlçe Başkanları İstişare Toplantısı'na katılarak, birlik ve beraberlik mesajı verdi.

Kayseri'de yerel yönetim hizmetlerini etkin şekilde sürdürebilmek amacıyla istişarelerde bulunmaya önem veren Büyükşehir Belediye Başkanı Dr. Memduh Büyükkılıç, parti teşkilat çalışmalarına da katılmaya özen gösteriyor. Bu çerçevede Başkan Büyükkılıç, AK Parti Kayseri İl Başkanlığı'nda AK Parti Kayseri İl Başkanı Fatih Üzüm başkanlığında düzenlenen İlçe Başkanları İstişare Toplantısı'na katılarak, partililerle buluştu.

"BİRLİK BERABERLİĞİMİZ BİZİM BEREKETİMİZDİR"

Büyükkılıç, teşkilat çalışmaları üzerine istişarede bulunduklarını belirterek, "Birlik beraberliğimiz bizim bereketimizdir. AK Parti Kayseri İl Başkanı Fatih Üzüm başkanlığında düzenlenen İlçe Başkanları İstişare Toplantısı'na katılarak, ilçelerimizin genel durumları ve teşkilat çalışmalarımız üzerine istişarelerde bulunduk. Alınan kararların şehrimize hayırlı olmasını dilerim" diye konuştu.

Teşkilat disiplininin önemine dikkati çeken Büyükkılıç, insanı yaşat ki devlet yaşasın felsefesiyle hizmetlerin süreceğini vurgulayarak, bir aile anlayışı ve dayanışma içinde çalışmalara devam edeceklerini söyledi.

İlk yorum yazan siz olun
UYARI: Çok uzun metinler, küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,Türkçe karakter kullanılmayan yorumlar onaylanmamaktadır.

Gündem Haberleri

TUZ GÖLÜ YÜZDE 45 BÜYÜDÜ
Berberde Hayat Kurtaran Müdahale: Boğazına Erik Kaçan Müşteriyi Kurtardı
15 Temmuz’un 10’uncu yılında Türkiye’nin birçok kentinde anma etkinlikleri düzenlenecek
Afyonkarahisar’da NATO Zirvesi İçin 10 Günlük Yasak Kararı
700 DİRİ FAY NE ANLAMA GELİYOR?