Başkan Büyükkılıç hal esnafıyla buluştu

KAYSERİ (AA) - Kayseri Büyükşehir Belediye Başkanı Memduh Büyükkılıç, hal esnafıyla bir araya geldi.Belediyeden yapılan yazılı açıklamaya göre,...

KAYSERİ (AA) - Kayseri Büyükşehir Belediye Başkanı Memduh Büyükkılıç, hal esnafıyla bir araya geldi.

Belediyeden yapılan yazılı açıklamaya göre, Başkan Büyükkılıç, hal esnafıyla yemekte buluştu.

Büyükkılıç, hal esnafının kendilerine her zaman gönüllerini açtığını belirterek, şunları kaydetti:

"Bizim için birlik, beraberlik, huzur ve kardeşlik çok önemli. Bayrağımıza, devletimize, vatanımıza, milletimize, dinimize sahip çıkmayı her zaman vurguluyoruz. Bu değerlerimiz olmazsa biz olmayız. Hangi konumda olduğumuz önemli değil. Makamlar geçicidir. Önemli olan insana hizmet etmektir. Ne zaman halimize gelsek gönlünüzü açtınız. Esnafımız bu şehre hizmet edenleri unutmuyor ve sahip çıkıyor. Şehrinin huzurunu önemseyen ve şehrine sahip çıkan insanlarsınız."

Başkan Büyükkılıç, daha sonra bazı okulları da ziyaret etti.

Gündem Haberleri

KAHVEHANE MÜDAVİMLERİNE YARGITAY’DAN KÖTÜ HABER
AFRİKA'NIN BELALISI TÜRKİYE'YE GÖRÜNTÜLENDİ
Bir günde 10 bin yolcu! Türkiye'nin en yeni metrosu
SOSYAL MEDYANIN YENİ FENOMENİ
Haluk Levent’e Karşılıksız Çek Cezası: 70 Milyon TL