Başkan Böcek Moskova’da işbirliği protokolü imzaladı

Antalya Büyükşehir Belediye Başkanı Muhittin Böcek, Moskova'da temasları çerçevesinde büyükşehir belediyesi olarak Moskova'nın Güney İdari Bölge...

Antalya Büyükşehir Belediye Başkanı Muhittin Böcek, Moskova'da temasları çerçevesinde büyükşehir belediyesi olarak Moskova'nın Güney İdari Bölge Yönetimi ile İşbirliği Protokolü imzaladı.

Antalya Büyükşehir Belediye Başkanı Muhittin Böcek, beraberinde Genel Sekreter Yardımcısı Mustafa Gürbüz, Büyükşehir Belediyesi Meclis Üyeleri, Dış İlişkiler Dairesi Başkanlığı yetkilileri ile beraber Moskova'daki temaslarına devam ediyor. Moskova'da düzenlenen Uluslararası Ulaşım Zirvesi'ne katılarak ulaşımla ilgili projeleri ve fikirleri paylaşan Başkan Böcek, Moskova'nın Güney İdari Bölgesi Yönetimi ile İşbirliği Protokolünü imzaladı.

Antalya Büyükşehir Belediye Başkanı Muhittin Böcek ve Güney İdari Bölge Başkanı Aleksey Chelyshev arasında imzalanan işbirliği protokolü dostane ve ortaklık ilişkilerini tesis etmek ve geliştirmeyi amaçlıyor. İşbirliği protokolünün öncelikli alanları ise şehir planlaması konut ve toplumsal hizmetler, kentsel çevre korunma, toplu taşıma ve karayolu taşımacılığı altyapısının geliştirilmesi, kültür ve kültür miras, halkın sosyal güvenliği ve sosyal hizmetler, eğitim, spor ve turizm alanında ilişkileri geliştirmeyi kapsıyor. Antalya Büyükşehir Belediye Başkanı Muhittin Böcek protokol kapsamında alınan kararların Antalya adına hayırlı olmasını diledi.

İlk yorum yazan siz olun
UYARI: Çok uzun metinler, küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,Türkçe karakter kullanılmayan yorumlar onaylanmamaktadır.

Gündem Haberleri

TUZ GÖLÜ YÜZDE 45 BÜYÜDÜ
Berberde Hayat Kurtaran Müdahale: Boğazına Erik Kaçan Müşteriyi Kurtardı
15 Temmuz’un 10’uncu yılında Türkiye’nin birçok kentinde anma etkinlikleri düzenlenecek
Afyonkarahisar’da NATO Zirvesi İçin 10 Günlük Yasak Kararı
700 DİRİ FAY NE ANLAMA GELİYOR?