Başkan Atay’ın Kurban Bayramı mesajı

Efeler Belediye Başkanı Mehmet Fatih Atay, Kurban Bayramı nedeniyle kutlama mesajı yayımladı.

Efeler Belediye Başkanı Mehmet Fatih Atay, Kurban Bayramı nedeniyle kutlama mesajı yayımladı.

Kurban Bayramı dolayısıyla tebrik mesajı yayımlayan Efeler Belediye Başkanı Mehmet Fatih Atay, metinde şu ifadelere yer verdi;

"Dayanışmanın, yardımlaşmanın, güzelliklerin ve iyiliklerin artacağı bir bayramı daha karşılamanın mutluluğunu yaşıyoruz. Toplumu ortak duygularda buluşturan bayramlar, sevinç ve mutluluk kaynağıdır. Kurban Bayramı'nda kimsesizlere, yardıma muhtaç olanlara ve kırık gönüllere yalnız olmadıklarını hissettirilmeli, el ele tutuşmalı, gönüller yapmalıyız. Efelerli vatandaşlarımızın ve tüm inananların Kurban Bayramı'nı en içten dileklerimle kutluyor, nice bayramlara sevdiklerimizle birlikte ulaşmayı diliyor, sevgi ve saygılarımı sunuyorum"

İlk yorum yazan siz olun
UYARI: Çok uzun metinler, küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,Türkçe karakter kullanılmayan yorumlar onaylanmamaktadır.

Gündem Haberleri

Trump Benim Babam Diyen Ankaralı Kadın DNA Testi İstiyor
Kamu Kreşlerinde Yeni Dönem: Standartlar Belirlendi
AYAKTA UYUYORMUŞUZ
KONYA SAKİN
TUZ GÖLÜ YÜZDE 45 BÜYÜDÜ