Başkan Atay, meclis üyeleri ile birlikte Doğa Otel’i gezdi

Efeler Belediye Başkanı Mehmet Fatih Atay, meclis üyeleri ile birlikte resmi açılışını ilerleyen günlerde gerçekleştirilecekleri Doğa Otel ve Restaurant'ı...

Efeler Belediye Başkanı Mehmet Fatih Atay, meclis üyeleri ile birlikte resmi açılışını ilerleyen günlerde gerçekleştirilecekleri Doğa Otel ve Restaurant'ı gezdi.

Efeler'i "marka kent" yapmak için çalışmalarını sürdüren Efeler Belediye Başkanı Mehmet Fatih Atay, çok sayıda projeyi hizmete sunmaya devam ediyor. Bu projelerden biri de Efeler Belediyesi tarafından İmamköy'de yapımı tamamlanan Doğa Otel ve Restaurant oldu. Resmi açılışının 25 Eylül Pazartesi günü yapılması planlanan otelde, Başkan Atay ve meclis üyeleri incelemelerde bulundu.

Meclis üyeleri, doğayla iç içe tatil ve çeşitli etkinlikler yapma fırsatı sunan oteli çok beğendiklerini ifade etti. Termal havuzu da bünyesinde bulunduran projenin, ilçenin tanıtımına ve ekonomisine önemli bir katkı sunması hedefleniyor.

İlk yorum yazan siz olun
UYARI: Çok uzun metinler, küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,Türkçe karakter kullanılmayan yorumlar onaylanmamaktadır.

Gündem Haberleri

TUZ GÖLÜ YÜZDE 45 BÜYÜDÜ
Berberde Hayat Kurtaran Müdahale: Boğazına Erik Kaçan Müşteriyi Kurtardı
15 Temmuz’un 10’uncu yılında Türkiye’nin birçok kentinde anma etkinlikleri düzenlenecek
Afyonkarahisar’da NATO Zirvesi İçin 10 Günlük Yasak Kararı
700 DİRİ FAY NE ANLAMA GELİYOR?