Selçuklu Belediye Başkanı Uğur İbrahim Altay, yaşlılar haftası nedeniyle düzenlenen programda yaşlılarla bir araya geldi. Altay, yaşlılar haftası nedeniyle düzenlenen programda yaşlılarla sohbet ederek yemek yedi. Yaşlılarla bir araya gelmekten dolayı çok mutlu olduğunu bildiren Altay, şunları kaydetti:
''Biz kendimizi sizlerin evladı olarak görüyor ve bu konuda üstümüze düşeni yapmaya gayret ediyoruz. Selçuklu Belediyesi çalışanları da sizlerin evladıdır, evlatlarınızdan ne talep ederseniz yerine getirmeye hazırız. Bugün yaşlılar haftası nedeniyle bir aradayız ancak sizlerle daha sık görüşmek ve sizi evlerinizde ziyaret etmek istiyoruz. Sizlerle birlikte olmaktan büyük mutluluk duyuyoruz.''
Başkan Altay, yaşlılarla bir araya geldi
Selçuklu Belediye Başkanı Uğur İbrahim Altay, yaşlılarla bir araya geldi.
Yerel Haberleri
Baba-Çocuk İkilisi M1 Konya’da Bir Araya Geliyor
SEZON ÖNCESİ KRİTİK İNCELEME
TARİHİ CAMİLERDE SAF TUTTULAR
MİLYONLUK VURGUN ENGELLENDİ
Lazerle Göz Çizdirme Dönemi: Hangi Yöntem Size Uygun?