Başkan Altay, tramvayda

Konya Büyükşehir Belediye Başkanı Uğur İbrahim Altay, Alaaddin-Selçuk Üniversitesi seferini yapan tramvayda yolculuk yaparak vatandaşlarla fikir alışverişinde bulundu.

 

Konya Büyükşehir Belediye Başkanı Uğur İbrahim Altay, tramvayda yolculuk yaparak Konyalılarla istişarelerde bulundu. Alaaddin-Selçuk Üniversitesi seferini yapan tramvayda seyahat ederek vatandaşlarla sohbet edip fikir alışverişinde bulunan Başkan Altay, özellikle çocuklarla yakından ilgilendi. Altay, “Tramvay ziyaretimizde gençlerimizin, çocuklarımızın özgüven ve kendilerini anlatırken seçtikleri tatlı dile şahitlik ettim. Geleceğimizle ilgili hiçbir tereddütüm yok elhamdülillah. Allah tüm çocuklarımızın geleceğini açık etsin. Onlara güvenim tam” dedi. Her fırsatta Konya’da toplumun bütün kesimleriyle bir araya gelmeye özen gösterdiklerini belirten Başkan Altay, Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan’ın ifade ettiği Gönül Belediyeciliğini Konyalılarla birlikte yaşatmaya gayret ettiklerini dile getirdi.

Yerel Haberleri

Baba-Çocuk İkilisi M1 Konya’da Bir Araya Geliyor
SEZON ÖNCESİ KRİTİK İNCELEME
TARİHİ CAMİLERDE SAF TUTTULAR
MİLYONLUK VURGUN ENGELLENDİ
Lazerle Göz Çizdirme Dönemi: Hangi Yöntem Size Uygun?