Başkan Akyürek, yaralıları ziyaret etti

Büyükşehir Belediye Başkanı Akyürek, trafik kazasında yaralanan Daire Başkanları Uslu ve Kütükçü ile Dr. Sefer Demirok'u ziyaret etti.

Konya Büyükşehir Belediye Başkanı Akyürek, ilk olarak, Belediye Hastanesinde tedavi gören, belediyede görevli Kültür Daire Başkanı Ercan Uslu ile Dr. Sefer Demirok'a ziyarette bulundu.

Akyürek, daha sonra, Basın Yayın Halkla İlişkiler Daire Başkanı Sadrettin Kütükçü ile görüşmek üzere Selçuk Üniversitesi (SÜ) Meram Tıp Fakültesi Hastanesine gitti.

 

Gazetecilerin soruları üzerine, Akyürek, ''Şu an oldukça üzgünüz. Konuşmak istemiyorum'' dedi.

SÜ Meram Tıp Fakültesi Hastanesi Acil Tıp Ana Bilim Dalı Başkanı Doç. Dr. Başer Cander, yaptığı açıklamada, Sadrettin Kütükçü'nün boyun travması geçirdiği söyledi.

Kütükçü'ye gerekli müdahaleleri yaptıklarını belirten Cander, ''Hastamızın hayati tehlikesi bulunuyor. Kütükçü'nün tedavisi, hastanenin acil veya beyin cerrahi yoğun bakım ünitesinde devam edecek'' dedi.

    

Karapınar ilçesinde, Konya Büyükşehir Belediyesi Basın Yayın Halkla İlişkiler Daire Başkanı Sadrettin Kütükçü (52) idaresindeki 42 AVU 61 plakalı otomobil, Karapınar-Konya kara yolunun 27. kilometresi Merdivenli Yaylası yakınlarında şarampole yuvarlanmış, Kütükçü ile yanında bulunan Kültür Daire Başkanı Ercan Uslu (45) ve Dr. Sefer Demirok (44) yaralanmıştı.

aa

ilgili haber: Büyükşehir Daire Başkanları kaza yaptı

Yerel Haberleri

Baba-Çocuk İkilisi M1 Konya’da Bir Araya Geliyor
SEZON ÖNCESİ KRİTİK İNCELEME
TARİHİ CAMİLERDE SAF TUTTULAR
MİLYONLUK VURGUN ENGELLENDİ
Lazerle Göz Çizdirme Dönemi: Hangi Yöntem Size Uygun?