Başıboş atlar, sürücülere zor anlar yaşattı

Gülşehir ilçesinde karayoluna çıkan sahipsiz atlar, sürücülere zor anlar yaşattı

NEVŞEHİR (AA) - Nevşehir'in Gülşehir ilçesinde karayoluna çıkan sahipsiz atlar, sürücülere zor anlar yaşattı.

Nevşehir-Kırşehir yolu 3. kilometrede dolaşan sahipsiz atları gören sürücüler durumu polise bildirdi.

Karayolunda araçların geçişini engelleyen atlar, akaryakıt istasyonunda çalışan Recep Kaya tarafından yolun dışına çıkarıldı.

Kaya, AA muhabirine yaptığı açıklamada, atları yakaladıktan sonra istasyonun yanındaki alana bağladığını söyledi.

Atların sahiplerini bulmak için çalıştıklarını belirten Kaya, "Atlar çok bakımlı. Ancak, başıboş dolaşıyorlardı. Karayoluna çıkarak seyir halindeki sürücüleri tehlikeye düşürdüğünü gördüm. Önce polisi aradım ve atları yakalayarak, yol kenarındaki alana çektim."

AA

Gündem Haberleri

KONYA SAKİN
TUZ GÖLÜ YÜZDE 45 BÜYÜDÜ
Berberde Hayat Kurtaran Müdahale: Boğazına Erik Kaçan Müşteriyi Kurtardı
15 Temmuz’un 10’uncu yılında Türkiye’nin birçok kentinde anma etkinlikleri düzenlenecek
Afyonkarahisar’da NATO Zirvesi İçin 10 Günlük Yasak Kararı