Başbakan Yıldırım'ın twitter açıklaması

Başbakan Yıldırım: - "Suriye'nin kuzeyinde, Türkiye'nin güneyinde bir oldu bittiye asla izin verilmeyecek"

İSTANBUL (AA) - Başbakan Binali Yıldırım, Suriye'nin kuzeyinde, Türkiye'nin güneyinde bir oldu bittiye asla izin verilmeyeceğini belirtti.

Yıldırım, sosyal paylaşım sitesi Twitter'daki başbakanlık resmi hesabı @TC_Basbakan'dan yaptığı açıklamada, Türk Silahlı Kuvvetleri'nin yürüttüğü operasyonla, sınırların, başta DAEŞ olmak üzere tüm terör örgütlerinden temizlenmesinin amaçlandığını vurguladı.

Açıklamada, "Suriye'nin kuzeyinden, Türkiye’ye yönelik hiçbir tehdidin kalmadığından emin olana kadar bu operasyonlar sürecek. Suriye'nin kuzeyinde, Türkiye'nin güneyinde bir oldu bittiye asla izin verilmeyecek." ifadelerine yer verildi.


AA

Gündem Haberleri

215 YENİ DİRİ FAYIMIZ OLDU
6 ŞİRKETE EL KONULDU
KAHVEHANE MÜDAVİMLERİNE YARGITAY’DAN KÖTÜ HABER
AFRİKA'NIN BELALISI TÜRKİYE'YE GÖRÜNTÜLENDİ
Bir günde 10 bin yolcu! Türkiye'nin en yeni metrosu