Başbakan Yıldırım'ın kabulü

Yıldırım, Azerbaycan ve Gürcistan Parlamentoları Dışişleri Komisyonu üyelerini kabul etti

TBMM (AA) - Başbakan Binali Yıldırım, Azerbaycan ve Gürcistan Parlamentoları Dışişleri Komisyonu başkan ve üyeleriyle görüştü.

Başbakan Binali Yıldırım, Azerbaycan Milli Meclisi Dışişleri Komisyonu Başkanı Samed Seyidov ile Gürcistan Parlamentosu Dışişleri Komisyonu Başkanı Sophie Katsarava ve beraberindekileri TBMM'de kabul etti.

Basına kapalı gerçekleşen kabul, yaklaşık bir saat sürdü.

Kabulde, TBMM Dışişleri Komisyonu Başkanı ve AK Parti İstanbul Milletvekili Volkan Bozkır, AK Parti Adana Milletvekili Fatma Güldemet Sarı ve AK Parti Adana Milletvekili Necdet Ünüvar da hazır bulundu.

AA

Gündem Haberleri

KAHVEHANE MÜDAVİMLERİNE YARGITAY’DAN KÖTÜ HABER
AFRİKA'NIN BELALISI TÜRKİYE'YE GÖRÜNTÜLENDİ
Bir günde 10 bin yolcu! Türkiye'nin en yeni metrosu
SOSYAL MEDYANIN YENİ FENOMENİ
Haluk Levent’e Karşılıksız Çek Cezası: 70 Milyon TL