Başbakan Yıldırım'ın kabulü

Yıldırım, Fransa'da Türkler tarafından kurulan sivil toplum kuruluşlarının temsilcilerini kabul etti

ANKARA (AA) - Başbakan Binali Yıldırım, Fransa'da Türkler tarafından kurulan sivil toplum kuruluşlarının temsilcileriyle görüştü.

TBMM'deki kabul, basına kapalı gerçekleşti. Yıldırım, sivil toplum kuruluşlarının temsilcileriyle hatıra fotoğrafı çektirdi.

AA

Gündem Haberleri

KAHVEHANE MÜDAVİMLERİNE YARGITAY’DAN KÖTÜ HABER
AFRİKA'NIN BELALISI TÜRKİYE'YE GÖRÜNTÜLENDİ
Bir günde 10 bin yolcu! Türkiye'nin en yeni metrosu
SOSYAL MEDYANIN YENİ FENOMENİ
Haluk Levent’e Karşılıksız Çek Cezası: 70 Milyon TL