Başbakan Yıldırım'dan şampiyon sporculara tebrik

Başbakan Binali Yıldırım, karate ve tekvandoda Avrupa Şampiyonu olan sporculara tebrik telgrafı gönderdi

ANKARA(AA) - Başbakan Binali Yıldırım, 53. Avrupa Karate Şampiyonası'nda altın madalya kazanan sporcuları tebrik etti.

Başbakanlık Basın Merkezi'nden yapılan açıklamaya göre, Başbakan Yıldırım, 53. Avrupa Karate Şampiyonası'nda altın madalya kazanan Burak Uygur ve Serap Özçelik Arapoğlu ile Avrupa Tekvando Şampiyonası'nda altın madalya elde eden İrem Yaman'a telgraf göndererek, başarılarından dolayı kutladı.

Sırbistan'da düzenlenen 53. Avrupa Karate Şampiyonası’nda kadınlar kumite 50 kiloda Serap Özçelik Arapoğlu ve erkekler kumite 67 kiloda Burak Uygur, Rusya'da devam eden Avrupa Tekvando Şampiyonası'nın üçüncü gününde ise İrem Yaman, kadınlar 62 kiloda altın madalya kazanmıştı.

AA

Gündem Haberleri

KAHVEHANE MÜDAVİMLERİNE YARGITAY’DAN KÖTÜ HABER
AFRİKA'NIN BELALISI TÜRKİYE'YE GÖRÜNTÜLENDİ
Bir günde 10 bin yolcu! Türkiye'nin en yeni metrosu
SOSYAL MEDYANIN YENİ FENOMENİ
Haluk Levent’e Karşılıksız Çek Cezası: 70 Milyon TL