Başbakan Yıldırım'dan polis memuruna teşekkür mektubu

MARDİN (AA) - Başbakan Binali Yıldırım, 15 Temmuz darbe girişimine karşı gösterdiği özverili çalışmalar dolayısıyla Mardin İl Emniyet Müdürlüğünde...

MARDİN (AA) - Başbakan Binali Yıldırım, 15 Temmuz darbe girişimine karşı gösterdiği özverili çalışmalar dolayısıyla Mardin İl Emniyet Müdürlüğünde görevli polis memuru Hasan Sarı'ya teşekkür mektubu gönderdi.

Mardin Emniyet Müdürü Lütfullah Uğur Pekcan, Sarı'yı makamında kabul ederek Başbakan Yıldırım'ın gönderdiği teşekkür mektubunu teslim etti.

Pekcan, 15 Temmuz 2016 gecesi Fetullahçı Terör Örgütü’nün hain darbe girişiminde diğer arkadaşları gibi darbeye canı pahasına karşı gelerek kahramanlık gösteren Hasan Sarı başta olmak üzere tüm polislere teşekkür etti.

AA

Gündem Haberleri

AYAKTA UYUYORMUŞUZ
KONYA SAKİN
TUZ GÖLÜ YÜZDE 45 BÜYÜDÜ
Berberde Hayat Kurtaran Müdahale: Boğazına Erik Kaçan Müşteriyi Kurtardı
15 Temmuz’un 10’uncu yılında Türkiye’nin birçok kentinde anma etkinlikleri düzenlenecek