Başbakan Yıldırım'dan milli güreşçi Başar'a tebrik

Yıldırım, Dünya Güreş Şampiyonası'nda altın madalya kazanan Başar'ı gönderdiği telgrafla kutladı

ANKARA (AA) - Başbakan Binali Yıldırım, Dünya Güreş Şampiyonası'nda grekoromen stil 85 kiloda altın madalya kazanan milli güreşçi Metehan Başar'a kutlama telgrafı gönderdi.

Başbakanlık Basın Merkezinden yapılan açıklamada, Başbakan Yıldırım'ın, Fransa'da devam eden Dünya Güreş Şampiyonası'nda altın madalya kazanan Başar'ı gönderdiği telgrafla kutladığı bildirildi.

AA

Gündem Haberleri

KAHVEHANE MÜDAVİMLERİNE YARGITAY’DAN KÖTÜ HABER
AFRİKA'NIN BELALISI TÜRKİYE'YE GÖRÜNTÜLENDİ
Bir günde 10 bin yolcu! Türkiye'nin en yeni metrosu
SOSYAL MEDYANIN YENİ FENOMENİ
Haluk Levent’e Karşılıksız Çek Cezası: 70 Milyon TL