Başbakan Yıldırım'dan kutlama

Başbakan Yıldırım, Erzincan’ın düşman işgalinden kurtuluşunun yıl dönümü sebebiyle Vali Arslantaş’ı kutladı

ANKARA (AA) - Başbakan Binali Yıldırım, Erzincan’ın düşman işgalinden kurtuluşunun yıl dönümü sebebiyle Erzincan Valisi Ali Arslantaş’ı kutladı.

Başbakanlık Basın Merkezinden yapılan açıklamaya göre Başbakan Yıldırım, Erzincan'ın düşman işgalinden kurtuluşunun yıl dönümü nedeniyle Erzincan Valisi Ali Arslantaş'a bir kutlama mesajı gönderdi.

AA

Gündem Haberleri

KAHVEHANE MÜDAVİMLERİNE YARGITAY’DAN KÖTÜ HABER
AFRİKA'NIN BELALISI TÜRKİYE'YE GÖRÜNTÜLENDİ
Bir günde 10 bin yolcu! Türkiye'nin en yeni metrosu
SOSYAL MEDYANIN YENİ FENOMENİ
Haluk Levent’e Karşılıksız Çek Cezası: 70 Milyon TL