Başbakan Yıldırım'dan Isparta Şehir Hastanesi'ne ziyaret

ANKARA (AA) - Başbakan Binali Yıldırım, açılışını yaptığı Isparta Şehir Hastanesi'ni ziyaretinde, tedavi gören hastalara "Geçmiş olsun" dileğinde...

ANKARA (AA) - Başbakan Binali Yıldırım, açılışını yaptığı Isparta Şehir Hastanesi'ni ziyaretinde, tedavi gören hastalara "Geçmiş olsun" dileğinde bulundu.

Başbakanlık Basın Merkezi'nce, Başbakan Yıldırım'ın dün Isparta Şehir Hastanesi açılış töreninin ardından, hastaneye yaptığı ziyarete ilişkin görüntüler paylaşıldı.

Yıldırım, Sağlık Bakanı Recep Akdağ ve beraberindekilerle gerçekleştirdiği ziyarette, tedavisi süren vatandaşların durumu hakkında doktorlardan bilgi aldı.

Başbakan Yıldırım, hastalara "Geçmiş olsun" dileğini iletti.

AA

Gündem Haberleri

TUZ GÖLÜ YÜZDE 45 BÜYÜDÜ
Berberde Hayat Kurtaran Müdahale: Boğazına Erik Kaçan Müşteriyi Kurtardı
15 Temmuz’un 10’uncu yılında Türkiye’nin birçok kentinde anma etkinlikleri düzenlenecek
Afyonkarahisar’da NATO Zirvesi İçin 10 Günlük Yasak Kararı
700 DİRİ FAY NE ANLAMA GELİYOR?