Başbakan Yıldırım'dan Diyanet İşleri Başkanı Erbaş'a veda ziyareti

Başbakan Binali Yıldırım'ın Erbaş'ı ziyareti 1 saat sürdü

ANKARA (AA) - Başbakan Binali Yıldırım, Diyanet İşleri Başkanı Prof. Dr. Ali Erbaş'a veda ziyaretinde bulundu.

Yıldırım'ı, Diyanet İşleri Başkanlığına gelişinde Erbaş kapıda karşıladı.

Basına kapalı gerçekleştirilen ziyaret, 1 saat sürdü.

Ziyarette, Din İşleri Yüksek Kurulu Başkanı Ekrem Keleş ile Diyanet İşleri Başkan Yardımcıları Selim Argun, Huriye Martı, Ramazan Muslu ve Burhan İşliyen yer aldı.


AA

Gündem Haberleri

KAHVEHANE MÜDAVİMLERİNE YARGITAY’DAN KÖTÜ HABER
AFRİKA'NIN BELALISI TÜRKİYE'YE GÖRÜNTÜLENDİ
Bir günde 10 bin yolcu! Türkiye'nin en yeni metrosu
SOSYAL MEDYANIN YENİ FENOMENİ
Haluk Levent’e Karşılıksız Çek Cezası: 70 Milyon TL