Başbakan Yıldırım'dan Büyükşehir Belediye Erzurumspor'a tebrik

Başbakan Binali Yıldırım, Spor Toto Süper Lig'e yükselen Büyükşehir Belediye Erzurumspor'u kutladı

ANKARA (AA) - Başbakan Binali Yıldırım, Spor Toto Süper Lig'e yükselen Büyükşehir Belediye Erzurumspor'u kutladı.

Başbakanlık kaynaklarından edinilen bilgiye göre, Başbakan Binali Yıldırım, Spor Toto 1. Lig play-off finalinde Gazişehir Gaziantep'e 5-4 üstünlük sağlayarak Spor Toto Süper Lig'e yükselen Büyükşehir Belediye Erzurumspor'u tebrik etti.

AA

Gündem Haberleri

KAHVEHANE MÜDAVİMLERİNE YARGITAY’DAN KÖTÜ HABER
AFRİKA'NIN BELALISI TÜRKİYE'YE GÖRÜNTÜLENDİ
Bir günde 10 bin yolcu! Türkiye'nin en yeni metrosu
SOSYAL MEDYANIN YENİ FENOMENİ
Haluk Levent’e Karşılıksız Çek Cezası: 70 Milyon TL