Başbakan Yıldırım'dan Beşiktaş'a kutlama

Yıldırım, Beşiktaş futbol takımının Süper Lig 2016-2017 şampiyonu olması dolayısıyla, Beşiktaş Kulübü Başkanı Fikret Orman'a bir tebrik telgrafı gönderdi

ANKARA (AA) - Başbakan Binali Yıldırım, Süper Toto Süper Ligi 2016-2017 sezonunda şampiyon olan Beşiktaş'ı kutladı.

Başbakanlık Basın Müşavirliğinden yapılan açıklamaya göre, Başbakan Yıldırım, Beşiktaş futbol takımının Süper Lig 2016-2017 şampiyonu olması dolayısıyla, Beşiktaş Kulübü Başkanı Fikret Orman'a bir telgraf göndererek, tebriklerini iletti.

AA

Gündem Haberleri

215 YENİ DİRİ FAYIMIZ OLDU
6 ŞİRKETE EL KONULDU
KAHVEHANE MÜDAVİMLERİNE YARGITAY’DAN KÖTÜ HABER
AFRİKA'NIN BELALISI TÜRKİYE'YE GÖRÜNTÜLENDİ
Bir günde 10 bin yolcu! Türkiye'nin en yeni metrosu