Başbakan Yıldırım'dan Bakan Arslan'a ziyaret

İSTANBUL (AA) - Başbakan Binali Yıldırım, ameliyat geçiren Ulaştırma, Denizcilik ve Haberleşme Bakanı Ahmet Arslan’ı hastanede ziyaret etti.Başbakanlık...

İSTANBUL (AA) - Başbakan Binali Yıldırım, ameliyat geçiren Ulaştırma, Denizcilik ve Haberleşme Bakanı Ahmet Arslan’ı hastanede ziyaret etti.

Başbakanlık kaynaklarından alınan bilgiye göre, Yıldırım, Kocaeli ziyareti dönüşünde İstanbul’da bu sabah apandisit ameliyatı olan Arslan’ı tedavi gördüğü hastanede ziyaret etti.

Ziyarete Bilim, Sanayii ve Teknoloji Bakanı Faruk Özlü, TBMM AK Parti Grup Başkanvekili Mehmet Muş, Genel Başkan Yardımcısı Ravza Kavakçı ve Kars Milletvekili Selahattin Beyribey'in de eşlik ettiği öğrenildi.

AA

Gündem Haberleri

215 YENİ DİRİ FAYIMIZ OLDU
6 ŞİRKETE EL KONULDU
KAHVEHANE MÜDAVİMLERİNE YARGITAY’DAN KÖTÜ HABER
AFRİKA'NIN BELALISI TÜRKİYE'YE GÖRÜNTÜLENDİ
Bir günde 10 bin yolcu! Türkiye'nin en yeni metrosu