Başbakan Yıldırım, Yalova'da

Yıldırım, askerlik yaptığı ilk birlik olan Karamürselbey Eğitim Merkezi Komutanlığı'nı ziyaret etti

YALOVA (AA) - Başbakan Binali Yıldırım, askerliğini yaptığı ilk birlik olan Karamürselbey Eğitim Merkezi Komutanlığı'nı ziyaret etti.

Yıldırım, AK Parti 6. Olağan Merkez İlçe Kongresi'ne katılmak üzere geldiği Yalova'da, ilk olarak Karamürselbey Eğitim Merkezi Komutanlığı'na geçti.

Burada Karamürselbey Eğitim Merkezi Komutanı Tuğamiral Ayhan Gedik tarafından karşılanan Binali Yıldırım'a öğrenciler çiçek verdi.

Tören mangasını selamlayan Yıldırım, komutanlar ve askerlerle sohbet etti.

Başbakan Binali Yıldırım, ziyaretinin sonunda Anı Şeref Defteri'ni imzaladı.

Karamürselbey Eğitim Merkezi Komutanlığı'nın, Başbakan Binali Yıldırım'ın askerliğini yaptığı ilk birlik olduğu belirtildi.

AA

Gündem Haberleri

15 Temmuz’un 10’uncu yılında Türkiye’nin birçok kentinde anma etkinlikleri düzenlenecek
Afyonkarahisar’da NATO Zirvesi İçin 10 Günlük Yasak Kararı
700 DİRİ FAY NE ANLAMA GELİYOR?
CİMRİLİK BOŞANMA SEBEBİ SAYILDI
IBAN MAĞDURLARINA MÜJDE