Başbakan Yıldırım, Vodafone Park'ta

- Başbakan Binali Yıldırım, Beşiktaş-Galatasaray derbisini izlemek için Vodafone Park'a geldi


İSTANBUL (AA) - Başbakan Binali Yıldırım, Süper Lig'in 14. haftasında Beşiktaş ile Galatasaray arasında yapılan derbiyi izlemek için Vodafone Park'a geldi.

Başbakan Yıldırım, karşılaşmayı Beşiktaş Kulübü Başkanı Fikret Orman ile locadan takip ediyor.

Mücadeleyi 11. Cumhurbaşkanı Abdullah Gül de izliyor.

AA

Gündem Haberleri

215 YENİ DİRİ FAYIMIZ OLDU
6 ŞİRKETE EL KONULDU
KAHVEHANE MÜDAVİMLERİNE YARGITAY’DAN KÖTÜ HABER
AFRİKA'NIN BELALISI TÜRKİYE'YE GÖRÜNTÜLENDİ
Bir günde 10 bin yolcu! Türkiye'nin en yeni metrosu