Başbakan Yıldırım, Soma'ya gitti

İZMİR (AA) - Başbakan Binali Yıldırım, helikopter ile saat 20.00'de Manisa'nın Soma ilçesine gitti.Yıldırım, İzmir'deki programlarının ardından Balçova...

İZMİR (AA) - Başbakan Binali Yıldırım, helikopter ile saat 20.00'de Manisa'nın Soma ilçesine gitti.

Yıldırım, İzmir'deki programlarının ardından Balçova Stadyumu'ndan helikopterle Manisa'nın Soma ilçesine geçti.

Başbakan Yıldırım'ı, İzmir Valisi Erol Ayyıldız, İl Emniyet Müdürü Celal Uzunkaya ve diğer ilgiler uğurladı.

Yıldırım'a AK Parti İzmir Milletvekilleri Hamza Dağ ve Atilla Kaya eşlik etti.

AA

Gündem Haberleri

15 Temmuz’un 10’uncu yılında Türkiye’nin birçok kentinde anma etkinlikleri düzenlenecek
Afyonkarahisar’da NATO Zirvesi İçin 10 Günlük Yasak Kararı
700 DİRİ FAY NE ANLAMA GELİYOR?
CİMRİLİK BOŞANMA SEBEBİ SAYILDI
IBAN MAĞDURLARINA MÜJDE