Başbakan Yıldırım, Osmaniye'de

Yıldırım, Osmaniye Valiliğini ziyaret etti

OSMANİYE (AA) - Başbakan Binali Yıldırım, Osmaniye Valiliğini ziyaret etti.

Yıldırım, Devlet Bahçeli Bulvarı'nda düzenlenen mitingin ardından Osmaniye Valiliğine geçti.

Valiliğe gelişinde polis tören mangası tarafından karşılanan Yıldırım, valilik şeref defterini imzaladı.

Yıldırım, daha sonra, Vali Kerem Al ile bir süre görüştü.

Başbakan Yıldırım'a, Başbakan Yardımcısı Mehmet Şimşek, AB Bakanı ve Başmüzakereci Ömer Çelik, Orman ve Su İşleri Bakanı Veysel Eroğlu ile diğer yetkililer eşlik etti.

Yıldırım, valilik çıkışında 16 Ekim 2016'da Gaziantep'de terör örgütü DEAŞ'e ait hücre evi baskının da şehit olan polis memuru Hüseyin Cengiz'in eşi Zeynep Cengiz ile bir süre görüştü.


AA

Gündem Haberleri

KONYA SAKİN
TUZ GÖLÜ YÜZDE 45 BÜYÜDÜ
Berberde Hayat Kurtaran Müdahale: Boğazına Erik Kaçan Müşteriyi Kurtardı
15 Temmuz’un 10’uncu yılında Türkiye’nin birçok kentinde anma etkinlikleri düzenlenecek
Afyonkarahisar’da NATO Zirvesi İçin 10 Günlük Yasak Kararı