Başbakan Yıldırım, KKTC'den ayrıldı

LEFKOŞA (AA) - Başbakan Binali Yıldırım, temaslarda bulunduğu KKTC'den Ankara'ya hareket etti.Ercan Havalimanı'ndan saat 22.00'de Ankara'ya hareket eden Başbakan...

LEFKOŞA (AA) - Başbakan Binali Yıldırım, temaslarda bulunduğu KKTC'den Ankara'ya hareket etti.

Ercan Havalimanı'ndan saat 22.00'de Ankara'ya hareket eden Başbakan Yıldırım'ı, KKTC Başbakanı Hüseyin Özgürgün, Başbakan Yardımcısı Tuğrul Türkeş, Türkiye’nin Lefkoşa Büyükelçisi Derya Kanbay ve diğer yetkililer uğurladı.

Yıldırım ile eşi Semiha Yıldırım, Orman ve Su İşleri Bakanı Veysel Eroğlu, Enerji ve Tabii Kaynaklar Bakanı Berat Albayrak, Ulaştırma, Denizcilik ve Haberleşme Bakanı Ahmet Arslan da Ankara'ya gitti.

AA

Gündem Haberleri

15 Temmuz’un 10’uncu yılında Türkiye’nin birçok kentinde anma etkinlikleri düzenlenecek
Afyonkarahisar’da NATO Zirvesi İçin 10 Günlük Yasak Kararı
700 DİRİ FAY NE ANLAMA GELİYOR?
CİMRİLİK BOŞANMA SEBEBİ SAYILDI
IBAN MAĞDURLARINA MÜJDE