Başbakan Yıldırım Kırşehir Valiliğini ziyaret etti

KIRŞEHİR (AA) - AK Parti Genel Başkanı ve Başbakan Binali Yıldırım, Kırşehir Valiliğini ziyaret etti.Partisinin Cacabey Meydanı'ndaki mitingine katılmak...

KIRŞEHİR (AA) - AK Parti Genel Başkanı ve Başbakan Binali Yıldırım, Kırşehir Valiliğini ziyaret etti.

Partisinin Cacabey Meydanı'ndaki mitingine katılmak için şehre gelen Yıldırım, ilk olarak Valiliğe gitti.

Vali Necati Şentürk tarafından karşılanan Yıldırım, tören mangasını selamladı,

Valilik binasına geçen Yıldırım, basına kapalı gerçekleşen görüşmede, Şentürk'ten kente ilişkin bilgi aldı.

Başbakan Yıldırım, Valilik önünde kendisini bekleyen aralarında bir engelinin de bulunduğu vatandaşlarla sohbet ettikten sonra miting alanına geçti.

AA

Gündem Haberleri

KAHVEHANE MÜDAVİMLERİNE YARGITAY’DAN KÖTÜ HABER
AFRİKA'NIN BELALISI TÜRKİYE'YE GÖRÜNTÜLENDİ
Bir günde 10 bin yolcu! Türkiye'nin en yeni metrosu
SOSYAL MEDYANIN YENİ FENOMENİ
Haluk Levent’e Karşılıksız Çek Cezası: 70 Milyon TL