Başbakan Yıldırım, Kahraman'ı hastanede ziyaret etti

ANKARA (AA) - Başbakan Binali Yıldırım, TBMM Başkanı İsmail Kahraman'ı ziyaret etti. Güven Hastanesine gelen Yıldırım, burada yaklaşık 30 dakika kaldı...

ANKARA (AA) - Başbakan Binali Yıldırım, TBMM Başkanı İsmail Kahraman'ı ziyaret etti.

Güven Hastanesine gelen Yıldırım, burada yaklaşık 30 dakika kaldı ve doktorlardan Kahraman'ın sağlık durumu hakkında bilgi aldı.

AA

Gündem Haberleri

6 ŞİRKETE EL KONULDU
KAHVEHANE MÜDAVİMLERİNE YARGITAY’DAN KÖTÜ HABER
AFRİKA'NIN BELALISI TÜRKİYE'YE GÖRÜNTÜLENDİ
Bir günde 10 bin yolcu! Türkiye'nin en yeni metrosu
SOSYAL MEDYANIN YENİ FENOMENİ