Başbakan Yıldırım, İzmir'e gitti

ANKARA (AA) - Başbakan Binali Yıldırım, özel uçak "ATA" ile saat 20.50'de İzmir'e gitti.Başbakan Yıldırım'ı, Esenboğa Havalimanı'ndan, Ankara Valisi...

ANKARA (AA) - Başbakan Binali Yıldırım, özel uçak "ATA" ile saat 20.50'de İzmir'e gitti.

Başbakan Yıldırım'ı, Esenboğa Havalimanı'ndan, Ankara Valisi Mehmet Kılıçlar, Ankara Emniyet Müdürü Mahmut Karaaslan ve diğer yetkililer uğurladı.

Başbakan Yıldırım ile eşi Semiha Yıldırım ve İçişleri Bakanı Efkan Ala da İzmir'e gitti.

AA

Gündem Haberleri

KAHVEHANE MÜDAVİMLERİNE YARGITAY’DAN KÖTÜ HABER
AFRİKA'NIN BELALISI TÜRKİYE'YE GÖRÜNTÜLENDİ
Bir günde 10 bin yolcu! Türkiye'nin en yeni metrosu
SOSYAL MEDYANIN YENİ FENOMENİ
Haluk Levent’e Karşılıksız Çek Cezası: 70 Milyon TL