Başbakan Yıldırım İstanbul'da

Yıldırım'ın, Dolmabahçe Çalışma Ofisi'nde yazılı medya ekonomi müdürleriyle buluştuğu toplantı sona erdi

İSTANBUL (AA) - Başbakan Binali Yıldırım, yazılı medya ekonomi müdürleriyle bir araya geldi.

Dolmabahçe Çalışma Ofisi'nde basına kapalı olarak gerçekleştirilen görüşme, yaklaşık 1,5 saat sürdü.

Görüşmeye, Başbakan Yardımcısı Nurettin Canikli ve Maliye Bakanı Naci Ağbal da katıldı.

AA

Gündem Haberleri

6 ŞİRKETE EL KONULDU
KAHVEHANE MÜDAVİMLERİNE YARGITAY’DAN KÖTÜ HABER
AFRİKA'NIN BELALISI TÜRKİYE'YE GÖRÜNTÜLENDİ
Bir günde 10 bin yolcu! Türkiye'nin en yeni metrosu
SOSYAL MEDYANIN YENİ FENOMENİ