Başbakan Yıldırım İstanbul'da

İSTANBUL (AA) - Başbakan Binali Yıldırım, cuma namazını Bezmialem Valide Sultan Camisi'nde kıldı.Öğlen saatlerinde Dolmabahçe'deki çalışma ofisinden...

İSTANBUL (AA) - Başbakan Binali Yıldırım, cuma namazını Bezmialem Valide Sultan Camisi'nde kıldı.

Öğlen saatlerinde Dolmabahçe'deki çalışma ofisinden ayrılan Yıldırım, Bezmialem Valide Sultan Camisi'ne geldi.

Cuma namazını burada kılan Yıldırım'a, Ekonomi Bakanı Nihat Zeybekçi, İstanbul Valisi Vasip Şahin ve AK Parti İstanbul İl Başkanı Selim Temurci eşlik etti.

Namaz çıkışında kendisine sevgi gösterisinde bulunan vatandaşlarla selamlaşan Yıldırım, bazılarıyla fotoğraf çektirdi.

Yıldırım kendisini bekleyen basın mensuplarıyla da bir süre sohbet etti.

AA

Gündem Haberleri

215 YENİ DİRİ FAYIMIZ OLDU
6 ŞİRKETE EL KONULDU
KAHVEHANE MÜDAVİMLERİNE YARGITAY’DAN KÖTÜ HABER
AFRİKA'NIN BELALISI TÜRKİYE'YE GÖRÜNTÜLENDİ
Bir günde 10 bin yolcu! Türkiye'nin en yeni metrosu