Başbakan Yıldırım, İstanbul'da

Başbakan Yıldırım, cuma namazını MSÜ Yenilevent yerleşkesindeki camide kıldı

İSTANBUL (AA) - Başbakan Binali Yıldırım, cuma namazını Mili Savunma Üniversitesi'nin (MSÜ) Yenilevent yerleşkesinde camide kıldı.

Yıldırım, MSÜ Harp Enstitüleri Karargah Subaylığı 1'inci Dönem Eğitimi Mezuniyet Töreni'nin ardından bir süre yerleşkede kaldı.

Başbakan Yıldırım, cuma namazını yerleşkedeki camide kıldı.

AA

Gündem Haberleri

KAHVEHANE MÜDAVİMLERİNE YARGITAY’DAN KÖTÜ HABER
AFRİKA'NIN BELALISI TÜRKİYE'YE GÖRÜNTÜLENDİ
Bir günde 10 bin yolcu! Türkiye'nin en yeni metrosu
SOSYAL MEDYANIN YENİ FENOMENİ
Haluk Levent’e Karşılıksız Çek Cezası: 70 Milyon TL