Başbakan Yıldırım, İstanbul'a gitti

VAN (AA) - Başbakan Binali Yıldırım, özel uçak "ANA" ile saat 20.55'te İstanbul'a gitti. Başbakan Yıldırım'ı Ferit Melen Havalimanı'nda Van Valisi İbrahim...

VAN (AA) - Başbakan Binali Yıldırım, özel uçak "ANA" ile saat 20.55'te İstanbul'a gitti.

Başbakan Yıldırım'ı Ferit Melen Havalimanı'nda Van Valisi İbrahim Taşyapan ve diğer yetkililer uğurladı.

Yıldırım ile Başbakan Yardımcısı Nurettin Canikli, İçişleri Bakanı Efkan Ala, Orman ve Su İşleri Bakanı Veysel Eroğlu, AK Parti Genel Başkan Yardımcıları Cevdet Yılmaz ve Yasin Aktay da İstanbul'a gitti.

AA

Gündem Haberleri

KAHVEHANE MÜDAVİMLERİNE YARGITAY’DAN KÖTÜ HABER
AFRİKA'NIN BELALISI TÜRKİYE'YE GÖRÜNTÜLENDİ
Bir günde 10 bin yolcu! Türkiye'nin en yeni metrosu
SOSYAL MEDYANIN YENİ FENOMENİ
Haluk Levent’e Karşılıksız Çek Cezası: 70 Milyon TL