Başbakan Yıldırım İstanbul'a geldi

İSTANBUL (AA) - Başbakan Binali Yıldırım, özel uçak "ATA" ile saat 13.10'da İstanbul'a geldi. Yıldırım'ı, Sabiha Gökçen Havalimanı'nda İstanbul Valisi...

İSTANBUL (AA) - Başbakan Binali Yıldırım, özel uçak "ATA" ile saat 13.10'da İstanbul'a geldi.

Yıldırım'ı, Sabiha Gökçen Havalimanı'nda İstanbul Valisi Vasip Şahin, İstanbul Emniyet Müdürü Mustafa Çalışkan, AK Parti İl Başkanı Selim Temurci ve öteki ilgililer karşıladı.

Başbakan Yıldırım ile Ulaştırma, Denizcilik ve Haberleşme Bakanı Ahmet Arslan da İstanbul'a geldi.

AA

Gündem Haberleri

215 YENİ DİRİ FAYIMIZ OLDU
6 ŞİRKETE EL KONULDU
KAHVEHANE MÜDAVİMLERİNE YARGITAY’DAN KÖTÜ HABER
AFRİKA'NIN BELALISI TÜRKİYE'YE GÖRÜNTÜLENDİ
Bir günde 10 bin yolcu! Türkiye'nin en yeni metrosu