Başbakan Yıldırım İstanbul'a geldi

İSTANBUL (AA) - Başbakan Binali Yıldırım, özel uçak "DAP" ile saat 11.50'de İstanbul'a geldi.Başbakan Yıldırım'ı, Atatürk Havalimanı'nda İstanbul...

İSTANBUL (AA) - Başbakan Binali Yıldırım, özel uçak "DAP" ile saat 11.50'de İstanbul'a geldi.

Başbakan Yıldırım'ı, Atatürk Havalimanı'nda İstanbul Valisi Vasip Şahin, İstanbul Büyükşehir Belediye Başkanı Kadir Topbaş ve diğer yetkililer karşıladı.

Başbakan Yıldırım ile Aile ve Sosyal Politikalar Bakanı Fatma Betül Sayan Kaya, Gençlik ve Spor Bakanı Akif Çağatay Kılıç, İçişleri Bakanı Efkan Ala, Sağlık Bakanı Recep Akdağ da İstanbul'a geldi.

AA

Gündem Haberleri

215 YENİ DİRİ FAYIMIZ OLDU
6 ŞİRKETE EL KONULDU
KAHVEHANE MÜDAVİMLERİNE YARGITAY’DAN KÖTÜ HABER
AFRİKA'NIN BELALISI TÜRKİYE'YE GÖRÜNTÜLENDİ
Bir günde 10 bin yolcu! Türkiye'nin en yeni metrosu