Başbakan Yıldırım Isparta'da

Yıldırım, Valiliği ziyaret etti

ISPARTA (AA) - Başbakan Binali Yıldırım, Isparta Valiliğini ziyaret etti.

Yıldırım, Işıkkent Spor Salonu'nda düzenlenen AK Parti Isparta 6. Olağan İl Kongresi'nin ardından Valiliğe geçti.

Isparta Valisi Şehmus Günaydın ve diğer yetkililerce Valilik önünde karşılanan Yıldırım, şehirdeki yatırımlar ve çalışmalara ilişkin brifing aldı.

Basına kapalı gerçekleştirilen ziyaret, yaklaşık 50 dakika sürdü.

AA

Gündem Haberleri

Trump Benim Babam Diyen Ankaralı Kadın DNA Testi İstiyor
Kamu Kreşlerinde Yeni Dönem: Standartlar Belirlendi
AYAKTA UYUYORMUŞUZ
KONYA SAKİN
TUZ GÖLÜ YÜZDE 45 BÜYÜDÜ