Başbakan Yıldırım, Hatay'a gitti

İSTANBUL (AA) - Başbakan Binali Yıldırım özel uçak "ANA" ile saat saat 16.00'da Hatay'a gitti.Gebze Organize Sanayi Bölgesi'ndeki incelemelerinin ardından...

İSTANBUL (AA) - Başbakan Binali Yıldırım özel uçak "ANA" ile saat saat 16.00'da Hatay'a gitti.

Gebze Organize Sanayi Bölgesi'ndeki incelemelerinin ardından Sabiha Gökçen Havalimanı'na gelen Yıldırım'ı AK Parti İl Başkanı Selim Temurci ve diğer ilgililer uğurladı.

Yıldırım ile eşi Semiha Yıldırım, Ulaştırma, Denizcilik ve Haberleşme Bakanı Ahmet Arslan, Aile ve Sosyal Politikalar Bakanı Fatma Betül Sayan Kaya da Hatay'a gitti.


AA

Gündem Haberleri

215 YENİ DİRİ FAYIMIZ OLDU
6 ŞİRKETE EL KONULDU
KAHVEHANE MÜDAVİMLERİNE YARGITAY’DAN KÖTÜ HABER
AFRİKA'NIN BELALISI TÜRKİYE'YE GÖRÜNTÜLENDİ
Bir günde 10 bin yolcu! Türkiye'nin en yeni metrosu