Başbakan Yıldırım, Fenerbahçe Basketbol Takımı'nı kutladı

Yıldırım, Fenerbahçe Basketbol Takımı'nın THY Avrupa Ligi Şampiyonu olması dolayısıyla Başkan Aziz Yıldırım’a tebrik telgrafı gönderdi

ANKARA (AA) - Başbakan Binali Yıldırım, THY Avrupa Ligi Şampiyonu olması dolayısıyla Fenerbahçe Basketbol Takımı'nı tebrik etti.

Başbakanlık Basın Müşavirliğinden yapılan açıklamaya göre, Başbakan Yıldırım, Fenerbahçe Basketbol Takımı'nın THY Avrupa Ligi Şampiyonu olması dolayısıyla Fenerbahçe Spor Kulübü Başkanı Aziz Yıldırım'a telgraf göndererek, tebriklerini iletti.





AA

Gündem Haberleri

215 YENİ DİRİ FAYIMIZ OLDU
6 ŞİRKETE EL KONULDU
KAHVEHANE MÜDAVİMLERİNE YARGITAY’DAN KÖTÜ HABER
AFRİKA'NIN BELALISI TÜRKİYE'YE GÖRÜNTÜLENDİ
Bir günde 10 bin yolcu! Türkiye'nin en yeni metrosu