Başbakan Yıldırım Eskişehir'e geldi

ESKİŞEHİR (AA) - Başbakan Binali Yıldırım, ''OBA'' helikopteri ile saat 18.25'de Eskişehir'e geldi. Yıldırım'ı, Muharip Hava Kuvveti ve Hava Füze Savunma...

ESKİŞEHİR (AA) - Başbakan Binali Yıldırım, ''OBA'' helikopteri ile saat 18.25'de Eskişehir'e geldi.

Yıldırım'ı, Muharip Hava Kuvveti ve Hava Füze Savunma Komutanlığı Üssü'nde, Başbakan Yardımcısı Mehmet Şimşek, Gençlik ve Spor Bakanı Akif Çağatay Kılıç, Ulaştırma, Denizcilik ve Haberleşme Bakanı Ahmet Arslan, Eskişehir Valisi Azmi Çelik ile diğer ilgililer karşıladı.

Başbakan Yıldırım ile eşi Semiha Yıldırım ve Kültür ve Turizm Bakanı Nabi Avcı da Eskişehir'e geldi.

AA

Gündem Haberleri

215 YENİ DİRİ FAYIMIZ OLDU
6 ŞİRKETE EL KONULDU
KAHVEHANE MÜDAVİMLERİNE YARGITAY’DAN KÖTÜ HABER
AFRİKA'NIN BELALISI TÜRKİYE'YE GÖRÜNTÜLENDİ
Bir günde 10 bin yolcu! Türkiye'nin en yeni metrosu