Başbakan Yıldırım, Edirne'den gelen heyeti kabul etti

Yıldırım, Edirne Valisi Özdemir, Edirne Belediye Başkanı Gürkan ve Kırkpınar Güreş Ağası Selim'i Dolmabahçe'deki çalışma ofisinde kabul etti

İSTANBUL (AA) - Başbakan Binali Yıldırım, Edirne Valisi Günay Özdemir, Edirne Belediye Başkanı Recep Gürkan ve Kırkpınar Güreş Ağası Seyfettin Selim'i kabul etti.

Dolmabahçe'de bulunan Başbakanlık Çalışma Ofisi'ndeki kabul, basına kapalı yaklaşık 1 saat sürdü.

Edirne'den gelen heyetin, Başbakan Yıldırım'ı 24 Temmuz'da yapılacak Kırkpınar güreşlerine davet ettiği, görüşmede Yıldırım'a geleneksel davetiye olan kırmızı dipli mum takdim edildiği öğrenildi.

AA

Gündem Haberleri

215 YENİ DİRİ FAYIMIZ OLDU
6 ŞİRKETE EL KONULDU
KAHVEHANE MÜDAVİMLERİNE YARGITAY’DAN KÖTÜ HABER
AFRİKA'NIN BELALISI TÜRKİYE'YE GÖRÜNTÜLENDİ
Bir günde 10 bin yolcu! Türkiye'nin en yeni metrosu