Başbakan Yıldırım, dünya şampiyonu tekvandocu Ağrıs'ı kutladı

ANKARA (AA) - Başbakan Binali Yıldırım, Güney Kore'de düzenlenen Dünya Tekvando Şampiyonası'nda kadınlar 53 kiloda altın madalya kazanan milli sporcu...

ANKARA (AA) - Başbakan Binali Yıldırım, Güney Kore'de düzenlenen Dünya Tekvando Şampiyonası'nda kadınlar 53 kiloda altın madalya kazanan milli sporcu Zeliha Ağrıs'ı kutladı.

Başbakanlık Basın Merkezi'nden yapılan yazılı açıklamaya göre, Yıldırım, Ağrıs'ı telefonla arayarak tebriklerini iletti ve başarılarının devamını diledi.


AA

Gündem Haberleri

KAHVEHANE MÜDAVİMLERİNE YARGITAY’DAN KÖTÜ HABER
AFRİKA'NIN BELALISI TÜRKİYE'YE GÖRÜNTÜLENDİ
Bir günde 10 bin yolcu! Türkiye'nin en yeni metrosu
SOSYAL MEDYANIN YENİ FENOMENİ
Haluk Levent’e Karşılıksız Çek Cezası: 70 Milyon TL