Başbakan Yıldırım, demokrasi nöbeti tutan vatandaşlarla bir araya geldi

Yıldırım, Çankaya Köşkü önünde demokrasi nöbeti tutan vatandaşlarla sohbet etti

ANKARA (AA) - Başbakan Binali Yıldırım, Çankaya Köşkü önünde demokrasi nöbeti tutan vatandaşlarla bir araya geldi.

Yıldırım, Ekonomi Bakanı Nihat Zeybekci ile demokrasi nöbetinde bekleyenlerin Çankaya Köşkü'nün bahçe duvarının önüne serdiği hasırda oturarak, vatandaşlarla yaptığı sohbete ilişkin fotoğrafları sosyal medya sitesi Twitter'den paylaştı.

Demokrasi nöbeti tutan vatandaşlar, Başbakan Yıldırım'la hatıra fotoğrafı çektirdi.

AA

Gündem Haberleri

215 YENİ DİRİ FAYIMIZ OLDU
6 ŞİRKETE EL KONULDU
KAHVEHANE MÜDAVİMLERİNE YARGITAY’DAN KÖTÜ HABER
AFRİKA'NIN BELALISI TÜRKİYE'YE GÖRÜNTÜLENDİ
Bir günde 10 bin yolcu! Türkiye'nin en yeni metrosu