Başbakan Yıldırım, Cibuti Başbakanı Muhammed ile görüştü

İSTANBUL (AA) - Başbakan Binali Yıldırım, İslam İşbirliği Zirvesi (İİT) Olağanüstü Zirvesi kapsamında İstanbul'da bulunan Cibuti Başbakanı Abdulkadir...

İSTANBUL (AA) - Başbakan Binali Yıldırım, İslam İşbirliği Zirvesi (İİT) Olağanüstü Zirvesi kapsamında İstanbul'da bulunan Cibuti Başbakanı Abdulkadir Kamil Muhammed ile görüştü.

Zirvenin gerçekleştirildiği Lütfi Kırdar Uluslararası Kongre ve Sergi Sarayı'nda basına kapalı yapılan görüşme, yarım saat sürdü.

AA

Gündem Haberleri

KAHVEHANE MÜDAVİMLERİNE YARGITAY’DAN KÖTÜ HABER
AFRİKA'NIN BELALISI TÜRKİYE'YE GÖRÜNTÜLENDİ
Bir günde 10 bin yolcu! Türkiye'nin en yeni metrosu
SOSYAL MEDYANIN YENİ FENOMENİ
Haluk Levent’e Karşılıksız Çek Cezası: 70 Milyon TL