Başbakan Yıldırım Bursa'da

Başbakan Yıldırım, Bursa Büyükşehir Belediyesini ziyaret etti

BURSA (AA) - Başbakan Binali Yıldırım, Bursa Büyükşehir Belediyesini ziyaret etti.

Başbakan Yıldırım, TOFAŞ Spor Salonu'nda düzenlenen AK Parti 6. Olağan İl Kongresi'nin ardından Bursa Büyükşehir Belediyesine geçerek, Başkan Alinur Aktaş ile bir araya geldi.

Basına kapalı gerçekleşen ziyaretin ardından Başbakan Yıldırım, İstanbul'a gitmek üzere kentten ayrıldı.

AA

Gündem Haberleri

Trump Benim Babam Diyen Ankaralı Kadın DNA Testi İstiyor
Kamu Kreşlerinde Yeni Dönem: Standartlar Belirlendi
AYAKTA UYUYORMUŞUZ
KONYA SAKİN
TUZ GÖLÜ YÜZDE 45 BÜYÜDÜ