Başbakan Yıldırım, Birleşik Krallık'a gitti

İSTANBUL (AA) - Başbakan Binali Yıldırım, Birleşik Krallık Başbakanı Theresa May'in daveti üzerine Londra'ya gitti. Yıldırım, Sabiha Gökçen Havalimanı'ndan...

İSTANBUL (AA) - Başbakan Binali Yıldırım, Birleşik Krallık Başbakanı Theresa May'in daveti üzerine Londra'ya gitti.

Yıldırım, Sabiha Gökçen Havalimanı'ndan özel uçak "ANA" ile saat 15.10'da Londra'ya hareket etti. Yıldırım'ı, havalimanından, Başbakan Yardımcıları Bekir Bozdağ ve Recep Akdağ ile öteki ilgililer uğurladı.

Başbakan Yıldırım ile Ekonomi Bakanı Nihat Zeybekci, Avrupa Birliği Bakanı ve Başmüzakereci Ömer Çelik, İçişleri Bakanı Süleyman Soylu, Milli Savunma Bakanı Nurettin Canikli, AK Parti Genel Başkan Yardımcısı Mehmet Mehdi Eker, AK Parti Grup Başkanvekili Mustafa Elitaş da Birleşik Krallık'a gitti.

AA

Gündem Haberleri

KAHVEHANE MÜDAVİMLERİNE YARGITAY’DAN KÖTÜ HABER
AFRİKA'NIN BELALISI TÜRKİYE'YE GÖRÜNTÜLENDİ
Bir günde 10 bin yolcu! Türkiye'nin en yeni metrosu
SOSYAL MEDYANIN YENİ FENOMENİ
Haluk Levent’e Karşılıksız Çek Cezası: 70 Milyon TL